söndag 12 april 2009

TJEJMIDDAGEN förra lördagen

Nyss hemkommen från Dalarna och har fått bilder av Gitt från tjejkvällen förra helgen. Lägger upp lite bilder därifrån och hoppas ni som var med inte misstycker. Här kan ni också skåda mitt nya fina kök!
Susanne, Tina o Åsa kollar in något spännande...
Åsa N och Maria lyssnar när jag står och predikar. (bardelen i bakgrunden)
Fotot på mig, tjockbettan, när jag pratar får man se mitt coola svarta kök.



Jag vill verkligen tacka alla tjejer för den här underbart trevliga kvällen. Det var inte tyst en sekund under hela kvällen och så ska det vara när tjejer umgås. Vill också tacka ännu en gång för alla fina saker jag fick. Jag, alias tjockbettan, alias värdinnan kände mig som jag fyllde år.

Nu undrar ni varför jag skriver tjockbettan... har ingen aning vad jag väger nu men kan tänka mig att jag är i samma klass som dagen innan förlossningen med Adam och även Isac. Efter denna påskvecka i godisets tecken så har jag beslutat mig för GODISFÖRBUD ett tag framöver. Har även läst att socker är rena rama godiset även för cancerceller, så att ha godisförbud är nog ingen dum ide alls.
Ni som känner mig vet att jag är en riktig godisråtta så ni får gärna på minna mig att jag har GODISFÖRBUD om jag skulle råka "glömma" bort mig...

Ländryggen har förresten börjat läka och flagnar för fullt. jag har nu fått stora vita fläckar i det mörkbruna området i länden. Tänkte be läkaren kolla på tisdag när jag ska till SÖS igen.
På tisdag är det dags för provtagning, behandling och ta bort stygn. Nu tror jag inte de kommer kunna ta bort stygnen eftersom det fortfarande inte läkt ihop riktigt. (efter 4 veckor!!)

Inga kommentarer: