tisdag 21 april 2009

Ballongenbesök och behandlingsplan

Dagen efter min 10e cellgiftsbehandling:
Åkte med Joel i morse till Ballongen fast jag var SÅ trött. Ballongen är en specialförskola i Skarpnäck för funktionshindrade barn. Där är Joel varje måndag och tisdag med sin resurs Majsan som är helt underbar! Idag följde jag med för vi hade en del utvecklingssamtal och behandlingsplan skulle gås igenom. Var även med lite i verksamheten på morgonen.
Jörgen och min kompis Åsa hämtade mig vid lunchtid.

Kände mig hyfsat pigg och följde med Åsa på en liten lunchpromenad med hunden, men sedan tog energin slut och jag har legat och sovit större delen av eftermiddag/kvällen från 16-22... men nu lite bloggtid innan sängen väntar.
Fick jätteont i ryggen nu på kvällen, antingen ligger något fel eller så är det cellgifterna som spökar.
Här kommer lite bilder från dagen.







Även lite bilder från Skövde som jag fått av Gitt. Har även lagt till två bilder i förra inlägget.



6 kommentarer:

Anonym sa...

Va fint det är med Ballongen. Det var säkert skönt för dig att få komma dit o återigen se att Joel har det så bra där. Härliga bilder.
KRAMAR mamma

Anonym sa...

Elisabeth du är:
Stark som en björn
Trogen som en hund
Har minne som en häst
Lugn som en ko
Glad som en lax
Flitig som en myra
Pigg som en mört
Kvick som en vessla
Arg som ett bi
Äter som en häst
Stolt som en tupp
Envis som en åsna

Men framför allt är du:
STARK SOM EN TIGER OCH MODIG SOM ETT LEJON!!!!
Kram vi ses i kväll / Monkan

Åsa L sa...

Ha en super trevlig kväll tjejer !!
Backa inte för något..... Bounce är sååå bra !!

Kram Åsa

Anonym sa...

Nu är det bara 27 minuter kvar tills vi ska ses på Ljunggrens och få i oss lite käk innan Bounce.
Jag är förväntansfull;)

Vi ses väldans snart!
Puss
/Gitt

Anonym sa...

Vilka fina bilder. Va kul att se Joel, han har verkligen blivit duktig! Imponerad över hans arm som är både rak och högt upp. Ellion ska få botox för första gången imorgon, hoppas på positiv respons.
Kramar Ulle

Anonym sa...

Vilken kille han har blivit den lilla Joel. Han som var ett litet knytte här hos oss i Värmland. Härligt!
Kul att se jenny på bild. Det var sååå länge sen ,men det känns som igår. Hälsa med en kram!
Kämpa på min vän....
Heléne.S