söndag 5 april 2009

Min älskade familj

Hej,
jag heter Elisabeth 35 år och är bosatt på Ingarö strax utanför Stockholm. Den 1 september 2008 konstaterades spridd bröstcancer till skelett och lever. (1997 hade jag bröstcancer första gången. Den var 15 mm och opererades bort direkt utan efterbehandling)
Nu pågår kampen om livet!

Jag är gift sedan två år med Jörgen (förlovade i 14 år... ja, det tog ett tag att ta sig till altaret). Under dessa år har vi producerat 3 underbara söner. Adam född 96, Isac 2001 och Joel 2006.
Minstingen Joel är prematurbarn och född 10 veckor för tidigt den 2 augusti 2006. När han var 9 månader konstaterades att han har en CP skada diplegi.

Denna blogg kommer att handla om mitt liv och mina tankar och ni kommer att få följa med på en berochdalbana i riktiga livet. Ibland undrar jag verligen om det är på riktigt. Hur kan en och samma familj drabbas dubbelt upp?
"Det är först när döden knackar på som man verkligen lever livet på riktigt" eget citat från min dagbok jan-09.

1 kommentar:

MiSt sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.