fredag 28 oktober 2011

Jag orkar inte #5!!!!!

Skönt att det varit lite mulet och regn idag. Perfekt dag att bara få vara inne.
Jag har mest skrotat runt här hemma utan hantverkare INOMHUS... igår bilade de bort golvet i badrummet och det låter som hela huset håller på att braka samman.
Idag har jag bara haft två hantverkare UTOMHUS som håller på att bygga tak över entré rampen.

Isac skickade jag iväg vid lunchtid till Rättvik där han ska vara och spela bandy i helgen. Hoppas verkligen han får kul. Det var ett tag sedan Isac fick åka iväg. Det har mest varit Adam som är i väg på saker på helgerna.
På eftermiddagen innan Joel kom med taxin så gick jag och vilade i två timmar. SÅ BEHÖVLIGT!

Nu på kvällen har Jörgen skjutsat Adam till träning i Mälarhöjden och sedan skulle vi mötas upp hos Åsa och JP i Nacka.
Jag startade bilen (den stora handikappsanpassade som gick sönder i Karlstad i september) och kom 100 meter... då la den av helt plötsligt!?!? oljelampan lös, allt annat slocknade!?
Grannen Peter hjälpte mig rulla tillbaka bilen till vår tomt. Tack Peter!
Jörgen får kolla på bilen i morgon. Han hade redan fått i sig lite vin så nu väntar jag på att bli hämtad av Åsa.

Varför händer allt detta mig och oss????
JAG ORKAR INTE!!!!!!!!!!!!!!!!!!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Ja, nu är ni verkligen otursförföljda !!!! Du modiga kvinna, som skulle behöva lite lugn och ro.
Kram / "Kinna"

Anonym sa...

Ska det aldrig ta slut - all er otur? Gumman, på söndag får ni komma hit och bara vila och äta. Kram Tina

Berit sa...

Kram!!