onsdag 4 november 2009

Svar på leverproverna

Alla låg inom gränserna utom ett värde. Inget alarmerande men dock utanför normalgränsen. För hoppningsvis ringer min läkare i morgon eftermiddag då hon har telefontid. Telefontiden var full egentligen och jag är inbokad på måndag, men min kontaktsjuksköterska sa att om läkaren hinner så skulle hon ringa i morgon.
Jag får ha mobilen beredd, jag ska ju på Move and Walk med Joel i morgon eftermiddag, men farmor ska med så jag får väl springa ifrån en stund om det ringer.

I morgon förmiddag har Joel "simskola" som jag också ska med på. Ingen rast och vila direkt trots att man är sjukskriven.

I kväll har jag bakat med de yngre grabbarna. (Adam vill inte vara med men kommer tassande när bullarna är klara.)

Hoppas Joels arbetsterapeut och sjukgymnast ser denna bild.. Även bushanden håller i kaveln!

Adam satt i soffan och åt och åt och åt. Precis som vanligt. Förstår att han behöver äta mycket då han tränar men det måste ju finnas något stopp!?
178cm, 70kg muskler och 44,5 i skor!!!

Efter baket så har det förhörts om Illiaden och Odyseen. Tänk vad intressant jag tycker att detta är nu jämfört med för 25 år sedan... Trojanska hästen och alla gudar.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Ååå, vilka gulliga barnbarn jag har! Många kramar Mormor

Anonym sa...

Hej min vän,

Vad mysigt ni ser ut att ha när ni bakar...

Längtar efter att få ses...kanske även smaka en bulle..(Om inte Adam och Jörgen har ätit upp alla förstås)

Kramiz Jenny

Lisa sa...

Jag fick veta av min brorsdotter som är 9 år att Pluto inte längre är någon planet...

Man tror man vet en massa saker men inte...

Kramar

Anonym sa...

Kan bara hålla med mormor - jättefina killar! Kram Petra