fredag 20 november 2009

Dubbel bemärkelsedag

Jag är just hemkommen från en Yogaklass där jag invigde mina nya handledsvärmare ”Hängmatta” som jag fick av Hillevi igår.
Kändes faktiskt lite bättre i handlederna idag. Kan det bero på täcket jag fick av mina föräldrar i tisdags? Ett Ulltäcke som ska vara bra för lederna.
Har i och för sig också varit ganska noga med mina handledsskenor. Sover med dem hela natten och har dem större delen av dagen.

Igår firade jag min 36 födelsedag och även namnsdag. Jörgen hade bjudit in lite kompisar så vi fixade lite enklare mat och fika som det bjöds på mellan 18-21.
Det var verkligen jättetrevligt och man kunde ju tro att jag firade jämt med alla presenter jag fick.
Jag fick ett fint halssmycke, ljusslinga i glas, doftljus med fin text, underbar lotion CLEAN, massor med blommor och en egen timme med personlig Yoga tränare.
Vill även passa på att tacka för alla sms hyllningar jag fick under dagen.
Tack allihopa som förgyllde min dag.

Ikväll fortsätter vi firandet och Jenny med familj kommer hit. Det blir faktiskt lite matrester från igår och sedan ska jag ta och baka en äppelpaj då tårtan tog slut igår…
Trodde det skulle räcka tills idag också men när Adam kom hem efter hockeyträningen igår kväll vid 22 så rök det sista KILOT tårta.

På mitt doftljus stod det:
Till en speciell person.
Du finns alltid där för andra, du är hjälpsam och omtänksam vid alla tillfällen.
Din utstrålning och förståelse inger förtroende.
Du har ett hjärta av guld och du utstrålar ljus och värme.

1 kommentar:

Therese sa...

GRATTIS i efterskott =D