söndag 22 november 2009

Samling 8.15 vid hockeyhallen. Medan grabbarna hade samling passade jag på att ta en morgonpromenad på en halvtimme. Jättefriskt och halt!
Farstaviken i Gustavsberg vid halv nio i morse.

Jag störde tydligen fåglarna som flyr i panik. (Förlåt, det var inte meningen)

Isac hade match mot Tullinge som slutade 3-2 till Värmdö. Isac bidrog med två av målen.
Här tackar Isac det andra laget. (Isac nummer 22, ungefär i mitten)

Jörgen stod i båset och coachade, något sliten då han var på fest igår. (Själv var jag hemma med barnen och hade myskväll. Vi gjorde hemgjord pizza och äppelpaj. Mums!)
Jag tog sedan med mig Isac och åkte till Gubbängens IP för två bandymatcher. Båda slutade med vinst och Isac bidrog även här med några mål.
Kort taget sekunden innan han gjorde mål. (Isac med vit hjälm)

Jörgen var kvar i Gustavsberg då han hade en hockeybockeymatch på förmiddagen.
Klockan 13 sammanstrålade vi hela familjen igen på Ekvallen då Adam spelade hockeymatch mot AIK. Dagens första förlust med 1-3.
Väl hemma går tvättmaskinen och diskmaskinen för fullt.
”Stackars Jörgen” ligger och sover på soffan….

Adam har hjälpt mig bada Joel. Här en nybadad kille som sitter och ”jobbar” med sin dator han fått av Nora.

Jaha, och nu var det dags för att planera för ny vecka. Joels saker är packade för morgondagen och ståskalet är framställt så att det inte glöms.
Själv ska jag till SÖS i morgon och röntga handlederna. För hoppningsvis så får jag svar på om det är Artros eller inte. Känns lite onödigt att ta Artros medicin om det inte är det...
Dosetten är fylld för en ny vecka. (Kanske att jag kan ta bort två tabletter varje dag om det inte är Artros.)
Men vad är det då för fel på mina handleder?

2 kommentarer:

Kalkstenssommar sa...

Hej Elisabeth!
Härliga du som är så positiv och omsorgsfull om dina pojkar!

Hoppas du får en bra vecka med familjen.

Kram L

Petra sa...

Hej.
Hittade din blogg av en slump. Gillar din blogg och hur du skriver.
Hälsningar Petra "curlyme"