lördag 23 oktober 2010

Dalarna

En härlig dag här uppe i dagarna. Vi har inte gjort något särskilt. Jag, mamma och Joel har matat hästen Johan med morötter och sedan tog vi en promenad upp i skogen och kollade på vattenpölarna som frusit till is. Jättekul att krascha sönder dem.


Jörgen och Adam har varit med Isac och hans lag i hockeyhallen hela dagen.
Här bor Värmdös 00or under helgen. Hockeyborg i Furudal;


Vid 17 tog jag en liten promenad själv i all stillhet.
Mamma fixar middagen så ska jag fixa hallonpaj till efterrätt. (Igår gjorde jag blåbärspaj... mmmmmm)


Så lungt och stilla.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Det lugna och stilla unnar jag dig verkligen.
Oerhört fina bilder som gör min själ glad.
Dessutom känner jag igen mig där Lucas bodde på Fiskens hockeyläger för drygt 2 års sedan.
Hälsa din stora härliga familj.
Kram Gitt

Mi21 sa...

Jätte fina bilder .
Läser din blogg ofta .
Håller tummarna för att allt går bra för er <3

Anonym sa...

Härliga Dalarna! Åh längesen man var där.Vart tar tiden vägen?!!Hälsa alla med stora kramar o ta hand om er. Helene Värmland