söndag 25 september 2011

Finalist i Årets Bloggmama!?

Shit pommesfrites, jag har gått vidare till finalen av Årets Bloggmama!!!
Jag hade inte riktigt någon koll på hur länge man kunde rösta och märkte att länken jag lagt upp för röstning inte längre fungerade. Jag gick in på Mamas hemsida och läste detta;
Det kom in över 1 000 nomineringar till Årets Bloggmama 2011. Bland dessa valde mama ut de 20 bästa som gick vidare till omröstning. Vinnaren utses nu av juryn och kommer att presenteras på Årets mama 2011 den 13 november.

De fem bloggar som fick flest röster och därmed har gått vidare till final är;

Spiderck
Att vara någons fru
Lady Dahmer
Onekligen
Jag är Elisabeth


Vilken grej! Ingen har kontaktat mig att jag gått vidare så jag hade ingen aning om det men det är ju riktigt kul att jag fortfarande kan vara med. Det betyder ju att folk ändå tycker om att läsa min blogg och finner den givande på ett eller annat sett. De andra bloggarna kanske är lite mer "chicka" än mig, och har reklam och tävlingar, men jag är glad att få vara en av de fem. Hejja oss alla fem tjejor som är kvar.

HOPPFULL SOM GRYNINGEN

PS. Inlägget om resan till Provence hamnade FÖRE mitt "ögonproblem". DS

10 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis! Det är du verkligen värd!

Elisabeth sa...

Grattis! Åh, så roligt. Håller tummarna. Från en annan E

Åsa sa...

Grattis! Det var roligt. Jag tycker att du skriver jättebra och hoppas att du vinner :) kram Åsa

Anonym sa...

Grattis! Har aldrig kommenterat men läser varje dag och du är verkligen värd detta.
Har röstat på dig, då jag tycker du skriver så bra och en sådan fin mamma.
Hoppas nu att du vinner.
Gunilla

Anonym sa...

Nu håller jag tummarna för Dig..Ulla (U:s mamma)

Anonym sa...

Grattis! Hoppas och tror att du vinner!
//Grannen Peter

Anonym sa...

Grattis grattis!! Håller på dig så klart! :-)

Anonym sa...

Jag har röstat på dig och hoppas du vinner. Du är ju en fantastisk människa!! Tänk att få ihop hela familjelivet med allt som hör till och dessutom vara sjuk själv, helt otroligt!! Önskar dig allt gott och du.. ont krut förgås inte så lätt!!! Kram maria

Anonym sa...

Grattis..det är du verkligen värd! Du är en varm o mysig människa!
kram
monika

Anonym sa...

Grattis och hoppas nu alla röster räcker till så du vinner.

/ Åsa