lördag 15 augusti 2009

Äntligen en ny dator!

Igår var jag på jobbet och hämtade ut en ny dator så nu mina vänner är jag tillbaka på bloggen igen.
Passade på att fika med mina kollegor. Kändes lite underligt då jag bara känner hälften av gänget. Det har kommit så mycket nya människor under det här året som jag har varit borta. Jag har inte ens något skrivbord kvar att komma tillbaka till vilket känns ännu konstigare.
På kvällen var jag och tränade spinning och core. Efter träningen så bjöd Maria Ö mig på Grisslinge värdshus. Ny ägare och jättebra mat! Supertack Maria för den trevliga kvällen igår.

För er som är intresserade av Joels status så var vi i torsdags hos Ögonläkaren och han behöver nya starkare glasögon. (Har beställt ett par nya Bamse)
Efter ögonläkaren så var vi på Olmed och gjöt nya fotortoser samt nya stretchskenor. Joel var jätteduktig men det var verkligen en pärs. Vi var där i nästan två timmar.
Fotortoserna ska hämtas på fredag så att vi får med dem till USA. Nya skor till ortoserna är också beställda. Alltid 500kr paret. Resten är subventionerat.
Stretchskenorna är inte klara förrens efter USA, så i september ska vi dit och prova ut skenorna och då även gjuta ett sittskal som han kan ha när han sitter och tittar på film eller sitter och leker på golvet.

Nu ska jag äta varm hallonpaj och glass. Det är riktigt synd om mig ikväll, har blivit förkyld och är igentäppt i näsan samt har sandpapper i halsen.
Skit! hatar att vara sjuk. Räcker med att vara obotligt sjuk i grunden. F-N!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Jag ville egentligen inte säja mer än krya på dig !

Kramis Jenny

Anonym sa...

Usch vilken otur med förkylningen, kanske den skulle komma så du är av med den till resan!? Stort KRYA PÅ DIG så hörs vi ang "your new look"...
Kram Maria

Anonym sa...

Hej på dig, har inte läst din blogg på ett tag, har nu uppdaterat mig. Hoppas att du blir frisk snart, krya på dig! Har varit en vecka i Los Angeles, hysteriskt kul, finns en hel del att shoppa!! När åker ni?? Trodde att jag skulle träffa på dig igår på cupen men jag träffade Jörgen. Isak var duktig som vanligt, Sixten berättade att Isak gjorde ett mål från halva planen. Han var imponerad. Ska också försöka komma igång med lite träning efter en mycket lat sommar. Vilka härliga bilder från er sommar, ni verkar haft det skönt. Ta hand om dig!! Varma kramar Tina P

Vera sa...

Skit att bli förkyld nu när du kommit igång att träna!!! Är det inte alltid så! Verkar som ALLA är förkylda nu och har ONT I HALSEN! USCH! Vill inte....men det har drabbat oss också!

Härligt att ha en USA resa att se fram emot dock.... Ha det så skönt. KRYA PÅ DIG! Kramen