söndag 30 augusti 2009

Ocean City, MD

Nu ar vi tillbaka i West Chester hos Sarah med familj.
Vi har haft helt underbara dagar i Ocean City i Maryland. Stormen Bill passerade precis innan och stormen Danny ar pa vag dit nu. Och darimellan har det varit jattebra vader och riktigt hett. Mellan 30-35 grader varje dag. Pa kvallarna var det lika varmt, kanske nagon grad svalare men inte mycket.
Vi bodde i en precis vid stranden och grabbarna var helnojda med bade playstation och Xbox samt 3 TV apparater... ar detta America eller!?
Sista kvallen kunde vi sitta pa balkongen och njuta av utsikten men i ovrigt sa var det alldeles for varmt och fuktigt. (Idag ar det 90% fuktighet har i Philadelphia)
Mina surfarkillar:

Aven jag var i vattnet och surfade pa vagorna. Sa himla kul!!

Min kompis Joanne var ocska dar med sin dotter Hanna och syster Maria. De hyrde en lagenhet i narheten sa vi traffades pa stranden och var ute och at en kvall. Kanns som Joanne och jag aldrig skilts at.. och anda var det 9 ar sedan vi sags!
Joanne and me:

Om inte det dar jakla plastret for mina hemska arr var med pa bilden sa skulle jag faktiskt inte tanka pa att jag ar sjuk.
Forresten sa har jag glomt min skelettmedicin hemma.... Inget att gora at. Tror inte att jag dor tva veckor tidigare bara for det. Skont att slippa ga upp tidigt pa morgonen och ta tabletten som kraver att man inte ater pa en halvtimme och inte lagger sig ner igen. Manga restriktioner..

For er som funderar pa Ocean City i Maryland sa kan jag varmt rekommendera det. Underbart!!

Inga kommentarer: