torsdag 27 maj 2010

Jag fick ett erbjudande.

Jag får löpande rese erbjudanden på mailen, och nu var det på direktresor till New York med SAS. Man var tvungen att resa augusti till oktober och sista dagen att boka var idag.
Direktflyg med SAS under 5000 kronor inklusive alla skatter och avgifter.
Ringde Jörgen på jobbet och frågade om det var ok att jag tar med mig Isac 10 dagar i oktober och åker till min amerikanska syster i Philadelphia. Ja, varför inte? fick jag till svar.
Shit, känner mig jätte crazy, men vad fasiken, man lever bara en gång.
Så nu har jag alltså bokat och till och med betalt biljetter för mig och Isac i höst. Hoppas inget tråkigt besked sätter stopp för detta. Håll nu alla tummar att jag får må bra och kan komma iväg.

PS. Då Adam ska få åka till USA en månad själv i sommar så har jag och Isac också redan bokat en London Weekend med Åsa i augusti. Det var också något som jag tackade ja till och bokade utan någon längre betänketid. Känner mig så busig. DS

LEV I NUET!!!!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Bra gjort Elisabeth !! Busig ska man vara.... ha en skön o underbar helg, kram mitt hjärta !! Åsa

Anonym sa...

Låter bra! Kram från en Malmö-bo som följer din blogg och håller tummarna för dej...beundrar dej!

Anonym sa...

Kör hårt och lev livet:)))
Ha en jättebra semester både här o där

Anonym sa...

Må din resa bli exakt så som du önskar. Ni är ju några stycken som kan hålla reda på varandra.. :-)