fredag 19 juni 2009

Midsommarafton


Trevlig midsommar på er alla!

Tack för alla SMS jag fått idag. Har inte skickat några svar men önskar er en härlig dag härifrån bloggen istället.

Bilden ovan är tagen nu på kvällen när vi kom tillbaka från Midsommarstångsresningen vid Bruket i Furudal. Solen kom äntligen fram och visade sig till slut.

Det har regnat till och från hela dagen och varit en riktigt kylig svensk sommardag.
Adam spelade sin sista match i morse klockan 8, sedan var det avslutning på hockeyveckan. (Han snarkar högt i sin säng nu kan jag meddela, helt slut)

Vi försökte hålla på alla traditioner så gott det gick i alla fall men sillen och nubben blev inomhus. Ingen nubbe för mig dock ... men gärna sill och potatis och allt annat ätbart som bjöds på.
På kvällen var vi som sagt till Bruket och dansade kring stången. Träffade en tidigare kollega som numera driver den vackra Herrgården i Furudals Bruk, och även Anna en före detta aerobickollega. (Kul Anna att du hittade till min blogg direkt, och jättetack för att du tog dig ann Joel några danser)

En Janson fick avsluta kvällen och det var en riktig frestelse.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Kram på dig starka snygga kvinna!
Med önskan om en lång,varm sommar/Magdalena

MiSt sa...

Skoj att du och fammiljen hade en skön midsommar och vilken pangklänning du hade på dig då. Läckert!!! Vi var i Strömma med båten och festade loss och jag tog faktiskt både sill och nubbe... och lite annat också...