fredag 28 januari 2011

Nu åker jag till Sandviken

Isac har bandycup i Sandviken och denna gång är det jag som följer med. Jag tar även med mig kompisen Camilla så vi ska ha en trevlig tjejhelg däruppe samtidigt som jag självklart kommer att kolla på alla Isacs matcher.
Isac kommer att bo med laget och jag och Camilla (Elliots mamma) ska bo hos Patrice (Stevens mamma). Jag, Camilla och Patrice har lärt känna varandra genom våra söner som alla har en Cpskada.
Första gången vi träffades var i augusti 2008, dvs precis innan jag blev sjuk. Då gick våra tre grabbar i samma grupp på Move and Walk.
Den här helgen är första gången vi träffas utan barnen. Joel är hos mormor, Steven är på kortis och Elliot är med mammis Jenny.
Jag har packat ner alla mina mediciner och lite extra kortison, morfin och pencillin om det skulle behövas. (Det finns ju sjukhus där också OM ngt inträffar)
Jag har även tagit med mig 1 av mina 4 kuddar...

8 kommentarer:

Anonym sa...

Ha en jätteskön helg!
Kram
Claudia J

Anonym sa...

Hoppas helgen blir lugn, skön och att du får vila. Blev det tegelstenen som fick följa med;)
Kram

Britt sa...

Hoppas du får en superhärlig helg
Kram

Unknown sa...

Vill du bli dagens blogg?
Passa på att gå in och anmäl dig!

De pågår även andra tävlingar så anmäl dig och ha chansen att vinna fina priser:)

eller kanske Följa varann på bloglovin?
Eller ställ en fråga i min "bloggsvarsruta" och bli länkad!
(obs ställer ni en fråga som redan är ställd raderar jag dem och ni blir då inte länkade)

Lola sa...

Ha en bra helg!
Lola

Anonym sa...

Njut dagarna två i Sandviken och lycka till, Isac!
Kram Gitt

Anonym sa...

Mysigt med tjejhelg, hoppas ni får lagom kallt och att det går bra för Isac.

Megakramen,
Maria

Silla sa...

Hej!
Nuhar jagläst alla dina inlägg och vill bara skicka en stor KRAM till dig..
Kram Silla