tisdag 22 juni 2010

Provsvar

Blodproverna var normala. Väntar fortfarande svar på skelettscinten.

Idag har det varit den första riktiga sommardagen och jag har nog inte riktigt förstått att man hade kunnat åka till stranden. OM det blir lika fint i morgon så har jag lovat de stora barnen och deras kompisar att åka dit några timmar mitt på dagen.
Ikväll åkte jag ner till stranden en liten stund med Joel, Isac och Isacs kompis Jakob. Isac och Jakob badade, sedan köpte vi glass i lilla strandcafet och satt på trappen och mös. Jag önskar att jag hade haft kamera med mig, men tyvärr. Och min mobil har helt lagt av på den fronten också. Det och svarsknappen saknas. (Det gäller att ha långa naglar för att kunna svara..) Kanske dags att skaffa en ny!? Mobiltelefoner idag har verkligen blivit en förbrukningsvara och min är 2 år gammal.

I morgon kväll ska jag in till stan för att deltaga i en samtalsgrupp. Det är en uppföljning till det som påbörjades i Alfta, men denna gång enbart kvinnor med återfall. Samtalsledare är samma kvinna som i Alfta så det känns bra. Vilka deltagarna är har jag ingen aning om. Vi har första träffen i morgonkväll och sedan ytterligare fem träffar under hösten.

Nu är det snart läggdags, ska ut och hänga tvätten först denna underbara sommarkväll. I natt har Isac Jakob som sover över och i går natt så hade Adam Andreas som sov över. Härligt med sommarlov och mycket barn som springer in och ut... "och benen är fulla av spring"... (syftar på Idas sommarvisa)

1 kommentar:

Lena C sa...

Underbart väder! var nyss ute och gick med Lipton spegelblankt vatten och solen som börjar gå ned!!
Just nu kan jag inte förstå hur mycket snö vi skottade för några månader sen..jag vet iallfall vilken årstid som är min! Håller tummarna för att du får ett bra svar. Kram Lena