onsdag 16 juni 2010

Joel har tjejmiddag!

Fick precis några bilder av Gitt från Joels och min tjejmiddag i måndags.
I all enkelhet så hade jag bjudit hem tjejerna som var med till Skövde förra våren samt Maria. Mamma halkade också med på ett bananskal. Pappa är i Dalarna så jag måste ju se till att hon får mat. Nejdå, skämt och sido. Hon tänkte komma ut och sällskapa mig så att jag inte skulle vara ensam när Jörgen jobbade tyckte hon.
Men jag är väl aldrig själv?
Våran dörr står oftast öppen och välkomnande för alla nära och kära. Och om jag är "ensam" en kväll så har jag alltid en, två eller tre barn hemma...
Här har vi yoghurtkillen, godisråttan och tjejorna:



3 kommentarer:

Anonym sa...

Alltid lika trevligt att ses! Så här i efterhand så tyckte jag att jag vad en fena på att använda staven, måste köpa en egen :)

Ses på Lördag!

Kram Maria

Anonym sa...

Tusen tack för att jag fick komma på din och Joels tjejmiddag, det var supersmarrigt !

Kramiz Jenny

tina sa...

Hej...kikar in o ser att du haft det gott. Fika, och ute på galej, minsann. Ja, resan inom sjukhusets korridorer är nog ingen höjdare, men det kan ju åxå bero på hur du berarbetar din "vandring". . . Må så gott; det är nu söndax-kväll..Kram <3