torsdag 21 oktober 2010

Svar kommer nästa torsdag

Min läkare ringde idag vid 11 och vi pratade lite om min höft. Den känns nästan som vanligt igen och det är ju tack vare all kortison. Vilket dundermedel!
Hon har tyvärr ingen tid till mig förrens nästa torsdag och svar från röntgen kommer hon inte heller åt förrens efter helgen så det är bara att vänta.
Jag lever på som vanligt en vecka till.

I morgon ska vi på återträff på Move and Walk på förmiddagen och sedan efter det åker vi direkt till dalarna. Vi får med oss hela familjen vilket är ovanligt. Adam är inte den lättaste att få med sig nu för tiden då han inte vill missa någon match eller träning. Men nu är nästa match först på söndag och den hinner han hem till.
Adam behöver verkligen en paus, han har tränat så mycket och haft mycket i skolan på sista tiden. På hemkunskapsuppgiften har han säkert lagt ner 10 timmars jobb totalt och igår efter matchen skulle han plugga matte inför dagens prov. Han orkade en halvtimme, sedan var klockan 23 och han var tvungen att gå och lägga sig.
Nu visade det sig att matteprovet tydligen är uppdelat i två delar!? Andra delen ska göras i morgon eftermiddag. Kunde man inte meddelat detta tidigare?
Ska försöka få tag på matteläraren ikväll och se om han kan få komma direkt i morgon bitti och skriva provet innan vi åker. Vore ju skönt att få det avklarat.
Ikväll har han isträning till 22.30!!!
Förstår ni att han behöver en ledig helg?

Här kommer lite bilder från förskolan Ängsblomman igen. Denna gång bilder på Isac;




Observera att det endast är Isac som har lysgul väst av barnen... Ni som känner Isac sedan han var liten vet att han var som en iller, snabb och busig och väldigt motorisk. Han var mer högt än lågt och hade till och med på sig lysgul väst på gården på dagis för att man lätt skulle se vart han höll hus. Britta som skolade in Isac på dagis när han var 1,5 år skojjade om att hon gick ner 5 kilo under inskolningstiden med Isac;

Ledsen?

2 kommentarer:

Sanna sa...

Japp, nu var mamma med på bild också! Kul! :)

Britt sa...

Vet du Elisabeth att jag har nog dej väldigt mycket i huvudet för i natt drömde jag om dej. Vi var på fest och hade jättetrevligt. Konstigt att du är med i mina drömmar fast vi inte ens har träffats trots att vi jobbar en våning ifrån varandra. Du kan väl komma förbi om du har tid nån gång. Håller alla tummar för att röntgenbilderna ska se bra ut. Nu ska jag åka till min son och hans familj i Timrå. Superkul