måndag 11 oktober 2010

Började måndagsmorgonen med att simma 1000 meter på Gustavsbergsbadet efter att ha lämnat Joel till förskolan. Vet inte om det är så kul direkt, men det känns väldigt bra i kroppen. Och efter så avslutar jag med lite stretch i bubbelpoolen.

Har sedan jobbat hela dagen och gjort det sista med septemberbokslutet. Förra veckan jobbade jag också många fler timmar än planerat.
Jag fick en liten present av min kollega;

Kände nästan hur tårarna kom när jag läste kortet. Det känns så bra att jag är uppskattad den tid jag kommer in och jobbar.
På kortet står; Making a difference. Stort tack för jobbet med Q3. Utan dig hade vi inte klarat att leverera i tid! Kram Anette.

Nu ska jag ut på en kvällspromenad med grannen Annika. Vi sa att vi skulle gå senast 19för att det inte skulle vara så mörkt…….
Klockan är 18.30 nu och det är kolsvart!
Det blir till att ta fram reflexerna.

Jörgen har skjutsat iväg Adam till hockeyträning. Han ska träna med A juniorerna på prov ikväll... de är några år äldre.. A juniorer är 18-20 år. (Adam är en förvuxen 14 åring:))

2 kommentarer:

Anonym sa...

Åhh, vad roligt att få den uppskattningen för ditt engagemang ! Jag vet hur du kämpade med att få ihop din tid i förra vecka, samtidigt som du fick ta viktiga beslut...Bamsekram till dig vännen //Jenny

Anonym sa...

efter att ha varit bortest några dagar har jag nu läst dina senaste inlägg och jag blir arg, ledsen, berörd och glad, "här kommer alla känslorna på en och samma gång..."
Återigen; tack för att du delar med dig! kram Elisabeth S i Huddinge