onsdag 27 januari 2010

Lite förändring på sidan.

Nu har min egna personliga webmaster Gitt varit i farten igen och fräschat upp sidan med lite nya bilder. Du är en klippa Gitt! KRAM i massor till dig!
Bilderna är från Mama fotograferingen och tagna av Alicia Swedenborg.
Dessa bilder låg tidigare högst upp på sidan:



Sedan igår har jag även fått bekanta mig med ytterligare en fotograf från Aftonbladet som följt mig det senaste dygnet.
En urmysig kille som heter Magnus Wennman. Fick precis även veta att han är Sveriges bäste fotograf och att han förra året blev årets fotograf och har vunnit nästan alla priser osm går att vinna både i Sverige och utomlands. Jättekul att det var just han som hängt mig i hasorna det senaste dygnet ha ha.
Igår togs det bilder här hemma och idag har han varit med mig både till gymmet och till Adams hockeymatch nere på Ekvallen.
Planen var att han skulle varit med även på Joels Habiliterings simning på eftermiddagen men i snökaoset som varit idag så hans det inte med. Jag och mormor var i alla fall och simmade med Joel som trivs som fisken i vattnet. I dubbel bemärkelse.
För hoppningsvis kommer det även komma en del bilder från Magnus som jag får lägga ut på bloggen.

Har idag varit på min första Stepklass sedan 2 år tillbaka. Jag hade lådan på lägsta och gjorde en del övningar på golvet istället för på brädan, men i stort så gick det riktigt bra. Koordinationen och rytmen finns i blodet.
Ni som känner mig förstår att detta var en timme av glädjerus. Härligt!

2 kommentarer:

AnniR "I huvet på en tant" sa...

Åhhh lyllo Dig som har en Gitt! Det blev jättefint, kul att ändra lite på designen ibland. Önskar Dig en fin dag från ett väldans snöigt Gävle!

Vera sa...

Jättefina bilder på er...och fantastiskt fina ilder på dig som du precis lagt åt sidan..... Du gör deig så bra på bild! Kul att se proffsfotografens bilder senare också!

Klart step går bra - det är väl medfött....som att cykla! Go for it!