fredag 6 november 2009

Nu är det slut på veckan..

... det är dags för fredags mys!
Jörgen jobbar och Joel sover hos farmor och farfar. Jag och de stora grabbarna har ätit gott och sedan har Isac och jag bakat en äppelkaka. Isac gjorde det mesta själv, jag var bara med som stöd.
Supermumsig blev den.

Mysigt att vara med Isac och Adam. Vi har spelat Buzz, vilket var riktigt länge sedan då det hör till Playstation 2 och nuförtiden är det bara Playstation 3 som spelas. Buzz är annars en riktigt bra familjeaktivitet. Alla kan vara med.

Just nu är det paus i Idol, och jag passar på att blogga lite.

Tidigare i dag har det varit en fotograf här och tagit bilder på mig och barnen. Det är till reportaget som ska vara i tidningen MAMA i januari.
Bilderna togs utomhus då det var för mörkt inne. När fotografen först kontaktade mig undrade hon om vi hade något stort ljust rum, en stor glasad veranda eller liknande men njä inte direkt:):) Som sagt var fick det bli utomhus. Det var uppehåll idag i alla fall och jag hoppas verkligen att hon fick lite fina bilder på grabbarna. Jag lovar att lägga ut några här på bloggen om jag får tillåtelse av fotografen.

Nu är det Tove på Idol. Måste tillbaka till soffan och mina grabbar.... och godispåsen!

Inga kommentarer: