onsdag 25 november 2009

Man blir så förbannad

Så här ser Ingarö Idrottsplats ut efter en helg:






Så jävla otacksamt för dem som jobbar på idrottsplatsen och de föräldrar och ledare som många jobbar ideelt. Varför undrar man? Vad vill man uppnå med klottret? Det är ju ingen snygg graffiti direkt så det är inga blivande kostnärer som satt sina spår.
Ni som läser min blogg och bor här ute på ingarö. Har ni hört eller sett något kan ni väl höra av er. Och ni föräldrar med tonårsbarn, var observanta på om ni ser färgfläckar på kläderna eller hittar sprayburkar.
Hade det varit mitt barn som gjort detta vet jag inte vad jag hade gjort. Är det ok att låsa in dem i en mörk skrubb utan vatten och mat en vecka?? Och sedan få komma ut igen och återställa allt man förstört.
Polisanmälan är gjord och jag hoppas verkligen de osäkra ungdomarna åker fast.
GRR.. var tvungen att avreagera mig!!

Ikväll ska jag på föreläsning om Assistans för Joel och Jörgen ska med Adam till Lidingö och spela hockeymatch. Farmor och farfar barnvakt till Joel och Isac.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Nu gick jag också igång.
Gaaah, så förbannat onödigt!

Hoppas innerligen att någon därute på Värmdö har några tips om vilka som gjorde det.

Ge dom sen varsin tandborste. Allt ska bort - om det så tar veckor att skura rent.

Skönt att du fick ut vreden. Du har mitt fulla stöd.

Kram Gitt

Anonym sa...

Grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
Man blir så jätte arg.

Mitt med! Stöd alltså!

Kram
Annica W

Studio * Plong sa...

TOOOOOOOOOOKIG! Jag det är vad man blir. Jag hoppas verkligen att detta tas upp i Mitt i Värmdö eller nåt? Jag har alltid pratat med mina barn om hur fult de är med klotter och hur bra de har det som har så mycket papper som helst hemma att rita på. Det skulle dessa ungar också behöva! Bra,där Elisabeth att du har tagit bildbevis, för man kan hitta dessa genom att se deras TAGGAR! De kan åka fast för det! Kram från en till upprörd

Anonym sa...

Fina tags och målningar måste jag påstå, jag står inte på er sida, Dom kan se fram emot att bli konstnärer om dom publicerar deras målningar och tags. Mycket unika målningar måste jag säga!

Anonym sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.