onsdag 27 april 2011

Lunch på Djurö

I morse var jag och Maria ute på en morgonpromenad. Efter det bjöd jag på rågflingsgröt på altanen i solen. Härlig och lugn morgon.
Sedan åkte Maria till jobbet och jag åkte på Kundaliniyoga.

Efter yogan mötte jag upp Åsa i Grisslinge och vi åkte ut till Pernillas landställe på Djurö för lite lunch. Vi köpte med oss från "Systrarna Delselius".
Jag ställde min bil på pendelparkeringen och Åsa körde ut. (Jag borde nog egentligen inte köra en meter för tillfället innan morfindosen är helt inställd. De korta sträckor jag kört är med hög musik och tokdiggande. Eventuellt ett öppet fönster också.)

Här kommer lite härliga bilder från Pernillas oas på Djurö. Farbror Lennart som Pernilla hyr av fick också vara med på bild;



Nu är det natti natti. Trötthetskänslan rinner över mig och då är det lika bra att haka på tåget.

1 kommentar:

Jag är Elisabeth sa...

Jag provar lägga in en kommentar själv då flera har påpekat att det inte går?????