lördag 31 oktober 2009

Glashuset

Igår kväll var vi SAMTLIGA familjemedlemmar och åt på Glashuset. Det händer så sällan att alla är hemma en fredag och att ingen har match eller träning.
Förra året i november när jag fyllde år fick jag ett presentkort dit och nu var det på tiden att det utnyttjades.
Det blev en fisk och skaldjurspasta med Coca Cola till för mig, resten åt kött och pommes.

Efter middagen blev det 1 kilo lösviktsgodis och mys i soffan till Idol.
Under natten har jag sedan blivit lite krasslig. Tungt och andas och extremt slemmig i halsen. Har dock ingen feber eller ont i halsen så jag hoppas att det går över snabbt. jag inbillar mig att det är för att jag inte hunnit träna någonting denna vecka. Oftast så när jag håller igång så brukar jag klara mig från baciller, men nu har det varit höstlov och träningen har fått stå tillbaka för umgänge med barnen i stället.

Snart ska Joel iväg på sitt första riktiga kalas. Han är bjuden till Cornelia på dagis som fyller 4 år. Hoppas han tycker det är lika kul som jag tycker att det är. Som förälder till ett handikappat barn så är man rädd att han ska hamna utanför och exempelvis att barnen "glömmer bort" honom när det är kalasdax. Man favoriten Cornelia har bjudit in i alla fall!

Jörgen och jag ska iväg till Skepparholmen SPA på 24 timmar barnfritt i eftermiddag. Fortsättning följer...

1 kommentar:

Anonym sa...

Kära Vänner !!
Jag önskar dig & Jörgen underbara 24 timmar på Skepparholmen, bara ni två. SPA, god mat, härligt ställe & mys.

Många BAMSE kramar från Åsa L