söndag 27 september 2009

NU är semestern slut.

Med det menar jag min semester från sjukhuset.
I morgon är det dags för bukröntgen och på fredag får jag min dom för hur mitt liv kommer att se ut de tre närmsta månaderna.
Försöker fortfarande tänka bort det. Vill inte!

Idag har Gitt spenderat dagen med mig. Vi har ätit våfflor på altanen, Joel och Gitt har sjungit och spelat gitarr, vi har tittat på Isac när han avgjorde semifinalen på fotbollens dag och även på Adam när han mötte Spånga i en hockeymatch.

Gitt och Joel sjunger om Grodan:

Nedan följer bilder som Gitt tagit:
Isac in action. Han dribblade över hela planen och avslutade med att göra en tunnel på motståndarna och i mål. De vann semifinalen med 2-1.



Joel hejjade på sin storebror:


På eftermiddagen åkte jag och GItt och såg på Adam.
Hockeyhallen var betydligt kallare.



Hösten är här och allvaret börjar igen.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Elisabeth!
Vilken fin blogg du har. Härligt att läsa dina texter med så mycket värme och positivitet! Den berör med både tårar och skratt. Tack för att du delar med dig och får oss andra att tänka till. Det är så lätt att livet bara springer förbi och att man glömmer att vara här o nu.

Många kramar till dig

Lena Gustavsson

Anonym sa...

Hej Bettan!
Jag förstår att du är nervös nu när "semestern" är över. Jag ska hålla tummarna jätte hårt för att det ska vara så bra resultat av undersökningarna som möjligt!
Tänker ofta på dig/er.
Hälsa familjen.
Kram Tina Lundgren

Anonym sa...

Lycka till! Håller tummarna.
kram ulle

Anonym sa...

Vilka fina bilder Gitt tagit på Isac när han dribblar och även de andra bröderna förstås men främst Isac var så jättebra! Tack Gitt igen. Kramar mormor Anita

Anonym sa...

Håller tummarna för dig ELisabeth!/Magdalena